Organizar competencias, criterios de evaluación i dimensiones?

Más
3 años 6 meses antes #26910 por montsecreus
Bon dia!
Amb unes companyes d'escola utilitzem l'iDoceo en el nostre dia a dia a l'aula. Hem vist diversos tutorials sobre el tema de les competències i les dimensions i com assignar-los a activitats però no acabem de veure clar on hem de col·locar cada cosa. Els tutorials que hem vist són d'altres comunitats autònomes i creiem que no acaba d'encaixar amb com ho tenim organitzat al curriículum català.
Algú em podria dir què hem de posar en cada apartat?
Què posem on l'iDoceo parla de Competències clau i què posem on parla d'Estàndards?

La veritat és que entre els criteris d'avaluació, les competències i les dimensions tinc un garbuix que no sé massa com endreçar-ho tot plegat!
Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Montse Creus :)

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
3 años 5 meses antes #27112 por agnicasa
Hola Montse,
jo sóc novata amb IDOCEO i tampoc tinc gens clar com organitzar-ho. Tu entens que els estàndards són les dimensions?
Aix, quin embolic. A veure si algú ens ajuda.

Gràcies.
Agnès

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
3 años 5 meses antes #27412 por nsarret
Hola Montse,

Aviam, és complicat perquè la vertiat es que el nostre sistema es força diferent del d'altres comunitats.

Jo el que faig és el següent:
Tinc les competències clau, on hi tinc totes les competències del departament, és a dir:
- Competència lingüística
- Competència matemàtica
- Competència artística i cultural
...
Llavors, als estàndards hi tinc les competències de cada àmbit, cada competència d'àmbit en un grup diferent, que jo els he classificat com a les dimensions de l'àmbit.
Llavors, quan creo una columna per avaluar a un quadern d'alguna assignatura, jo li dono el nom del criteri i li assigno la o les competències de l'àmbit que vull.

Bé, aquesta és la meva manera d'organitzar-ho. No se si et servirà, també sóc bastant novata en avaluar per competències amb l'idoceo.

Una abraçada

Noèlia

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.

Más
3 años 3 meses antes #27827 por montsecreus
Hola!
Et sabria greu posar alguna captura d'imatge perquè em pugui fer una idea del que m'expliques??? La veritat és que tinc un caos mental tal que no sóc capaç d'entendre exactament el que ens estàs dient...
Ho sento!!

Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.